Likwidacja szkód w dobie koronawirusa

Likwidacja szkód w dobie koronawirusa z najnowszymi usługami w ramach likwidacji szkód ERGO Hestia S.A. oszczędzają czas i upraszają życie. Od teraz klienci Ergo Hestia mają możliwość skorzystania z wielu usług dodatkowych, dzięki którym można zaoszczędzić na czasie ale również ograniczają kontakt z likwidatorami.

Pomoc Online czyli samodzielna możliwość dokonania oględzin uszkodzonego pojazdu czy też mienia po szkodzie

Możliwość zdalnego przeprowadzania oględzin uszkodzonego mienia – zarówno w szkodach komunikacyjnych, jak i majątkowych. Pomoc On-line pozwala na wykonanie oględzin uszkodzonych elementów podczas połączenia wideo z opiekunem szkody.
Ten innowacyjny system likwidacji szkody pozwala na szybsze wydanie decyzji i wypłatę odszkodowania, często jeszcze w tym samym dniu, w którym kontaktujemy się z klientem. W szkodach majątkowych rozwiązanie to proponujemy, kiedy dojdzie do zalania ubezpieczonej nieruchomości oraz gdy w wyniku różnych zdarzeń losowych uszkodzeniu uległo mienie ruchome.

Klient za pomocą aplikacji Pomoc On-line, otrzymuje za pomocą powiadomień najważniejsze informacje związane z obsługą jego szkody. W dogodnym dla siebie momencie może sprawdzić status sprawy, dowiedzieć się, na jakim znajduje się ona etapie oraz jakie dokumenty są niezbędne do podjęcia decyzji. Możliwość przesłania fotografii telefonem pozwala na łatwe kompletowanie niezbędnej dokumentacji. Wystarczy wykonać zdjęcie aparatem lub skorzystać z funkcji skanowania i jednym kliknięciem przesłać je do opiekuna szkody.

Dzięki aplikacji Pomoc Online:

  • Szybko i wygodnie zgłosisz szkodę

  • Umówisz się na oględziny ze specjalistą ERGO Hestii lub wykonasz je samodzielnie, swoim telefonem

  • Sprawdzisz listę wymaganych dokumentów – brakujące uzupełnisz robiąc zdjęcie telefonem

  • Będziesz na bieżąco informowany o każdym etapie obsługi szkody

  • Decyzję o wypłacie odszkodowania, otrzymasz natychmiast po jej wydaniu

 

  1. Pobierz aplikację.AplikacjeAplikacje
  2. Wybierz „Logujesz się pierwszy raz?”, wpisz swój PESEL i zaakceptuj regulamin.
  3. W ciągu kilku sekund otrzymasz hasło jednorazowe SMSem lub e-mailem.
  4. Zaloguj się i korzystaj z zalet Twojej mobilnej aplikacji!

 

Z nami naprawa jest naprawdę prosta. Szybsza i lepsza likwidacja szkód w dobie koronawirusa nie musi być zawiła. 

 

Wypadek czy stłuczka nie muszą być stresujące. Często w takich sytuacjach w pierwszym odruchu dzwonimy do bliskich. Do kogo powinniśmy się zwrócić, gdy ochłoniemy? Policja, mechanik, a może ubezpieczyciel? Klienci coraz chętniej korzystają z usługi ERGO Hestia Pomoc 24.

Zapewniamy

  • szybką i dokładną naprawę pojazdu

  • opiekę w czasie naprawy

  • 3 lata gwarancji na wykonaną naprawę

  • bezpłatny samochód zastępczy na czas naprawy

  • usługę holowania pojazdu

  • Door to door to usługa holowania unieruchomionego pojazdu z miejsca wskazanego przez klienta do warsztatu należącego do Sieci Partnerskiej w celu wykonania naprawy blacharsko – lakierniczej po szkodzie

Usługa „door-to-door” świadczona jest w obrębie 50 km.

By móc skorzystać z usługi „door-to-door”, klient musi zlecić naprawę warsztatowi należącemu do Sieci Partnerskiej. Usługa przysługuje klientom, którzy mają wykupiony wariant AC ASO lub Sieć Partnerska.

Jak działamy?

  1.  w ciągu godziny od zgłoszenia szkody kontaktujemy się z Klientem
  2. proponujemy pomoc w organizacji naprawy i pytamy o związane z nią potrzeby
  3. pracownik serwisu kontaktuje się z Klientem, uzgadnia dogodny termin naprawy i dodatkowe wsparcie (tj. auto zastępcze, holowanie)
  4. opiekun naprawy czuwa nad jej pomyślnym przebiegiem
  5. po zakończonej naprawie prosimy Klienta o ocenę jakości naszej pracy (cztery proste pytania w ankiecie telefonicznej)

 

Wrecking ball – przejęcie pojazdów po szkodzie całkowitej 

Przejęcie pojazdów po szkodzie całkowitej zgodnej z ogólnymi warunkami AC i OC.

Wyjątki których nie dotyczy usługa wrecking ball: pojazdy ciężarowe powyżej 3.5 t, naczepy, autobusy, pojazdy z kierownicą z prawej strony, pojazdy niezarejestrowane w Polsce oraz zarejestrowane tymczasowo, pojazdy w leasingu i kredycie, itp

Jak to działa:

  1. Oględziny – klasyfikacja szkody jako całkowitej
  2. Zgoda klienta na zagospodarowanie pozostałości
  3. Umówienie na odbiór pojazdu (Wrecking Ball)
  4. Bezpłatny odbiór pojazdu, podpisanie umowy zlecenia sprzedaży pojazdu przez klienta (Wrecking Ball)
  5. Wypłata odszkodowania dla klienta przez ERGO Hestia
  6. Sprzedaż pojazdu (rozliczenie OC p.p.m.)

 

Szybsza i lepsza likwidacja szkód w dobie koronawirusa to pakiet udogodnień dla klientów ERGO Hestia S.A.

Korzyści dla klienta:

  • wypłacenie pełnej wartości pojazdu przez ubezpieczyciela po przejęciu pojazdu
  • koordynacja nad procesem sprzedaży pojazdu przez ERGO Hestię
  • bezpłatny odbiór pojazdu
  • zgłoszenie zbycia pojazdu w Wydziale Komunikacji przez Wrecking Ball
  • Wrecking Ball przesyła umowę kupna – sprzedaży poszkodowanemu
  • w przypadku poszkodowanych z OC zwrot składki po sprzedaży pojazdu

 

 

Wrecking Ball